lindatormanen

Dum Spiro Spero

Söndag

Publicerad 2009-05-10 22:37:47 i Allmänt

Idag har det varit en otroligt dryg dag. Har bara sovit och kollat på film.
Trotsade vädret och gick ut och satte mig på balkongen och drack öl.
Det regnade. Men det struntade jag i. Är det maj så är det!
Så där satt jag i regnet. Med en cigg och en öl.
Det var kallt.
Det såg förmodligen ganska dumt ut också.
Men det struntade jag i!

Förövrigt vart min dag mycket bättre alldeles nyss.
Alexandra berättade att en fågel bajsade henne i huvudet idag.
Så nu sitter jag här och skrattar för mig själv.
Får inte bort synen ur huvudet!
Haha, Go Fågeln!

Kommentarer

Postat av: CP-Fido

Publicerad 2009-05-10 22:41:30

Det va inte ett enda dugg roligt i det !! Jag höll ju faktiskt på att dö . Mamma sa att det betydde tur när en fågel bajsar en i huvudet , men det tror inte jag på . Jag blev bara arg och allmänt deprimerad efteråt :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela