lindatormanen

Dum Spiro Spero

Lyckade samtal

Publicerad 2009-05-11 22:11:52 i Allmänt

I helgen har jag lyckats med några riktigt lyckade samtal.

Vi kom in på ämnet ålder;
J: Du är 19.
Jag: *Besviken* Ahh.. *Glad röst och världens smile* MEEEN, jag fyller faktist 20, snaaaaaart.. *Nervös igen*Öhh, om du undrade.
Där lät jag ju himla mogen om  ni frågar mig. Väldigt. Eller kanske inte.

Mamman: Hur länge sov du idag?
Jag: Till tolv.
Tystnad.
Jag: *skitglad* Men jag kom faktist hem klockan 8 imorse!
Lyckat Linda lycket.. Någonsin hört uttrycket "det dom inte vet lider dom inte av"?

Kommentarer

Postat av: Daisy

Publicerad 2009-05-11 22:19:34

Den där sidan måste du ha fått av din pappa för den har ja som tur är sluppit. ILU

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela