lindatormanen

Dum Spiro Spero

im only here for the beer.

Publicerad 2009-05-12 17:28:38 i Allmänt

Jag har en förmåga och ge ut mitt nummer till folk som jag inte vill ska ha det.
Dom har en förmåga att ringa oftare än dom jag vill ska ringa.
Men som tur är lägger jag alltid in deras nummer som svara inte 1,2,3 osv.
Men när dom ringer känns det så elakt att inte svara.

Så!
Imorrn ska jag och Fee till Edisons och dricka öl med två dryga karlar.
Typiskt!
Dock så bjöd dom på en helkväll sist.
Och öl är ju faktist alltid gott.
Lite trevliga var dom väl kanske om jag tänker efter.
Men bara lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela