lindatormanen

Dum Spiro Spero

hockey!

Publicerad 2009-05-01 23:05:16 i Allmänt

Jag har precis tittat klart på hockeyn, och nu kan jag äntligen andas igen. Hockey är något som jag absolut inte har nerver att kunna titta på. Oftast tittar jag mest på hur lång tid det är kvar, så att jag vet när jag ska kunna andas ut. Men idag slutade det ju bra iallafall, Finland vann! Har även kommit underfund med att domare inte kommer vara mitt framtida yrke. Är inte så duktig på att vara opartisk.

En slovenisk spelare tacklar finska målvakten:
Meeeeen är han dum i huvudet eller?? Han kan ju inte tackla målvakten, då kanske målvakten blir distraherad för resten av matchen!

En finsk spelare tacklar en slovenisk spelare så dom åker in i målet, tacklar målvakten och målet åker iväg:
HAHAHA!! Fyfan va klockrent! Hoppas målvaktsjäveln fick ont!

När sista målet gjordes (i förlängningen) vart finnen så glad att han åkte omkull. Och jag trillade nästan ur sängen.

Nej hörrni, detta lär firas med en bärs :)

Kommentarer

Postat av: CP-Fido

Publicerad 2009-05-01 23:07:37

Skål för faan ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela