lindatormanen

Dum Spiro Spero

Torsdag.

Publicerad 2009-03-26 17:31:46 i Allmänt

Bytte nyss glödlampa i taket på mitt rum.
Jag tänkte att efter 2 månader med bara en fungerande spotlight istället för två, så var det dags.
Neeh det går inte särskilt fort när jag ska göra något här på sjunde.
Men när jag skulle klättra ner från min tripp-trapp-stol efter ett lyckat lampbyte, så kom jag på att jag är sjukt höjdrädd.
Höll nästan på att svimma ju.

Tänkte att ni kanske ville veta.
Men nu ska jag till stan och köpa något vettigt som jag kan ha på mig imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela