lindatormanen

Dum Spiro Spero

Tisdag

Publicerad 2009-03-31 12:46:56 i Allmänt

Har precis hämtat mini på lekis och det tog lika lång tid som vanligt. Men idag gjorde det mig ingenting, för jag hade bra musik spelandes i ena örat (det andra använde jag till att lyssna på minis historier) och så var det underbart väder ute! Våren är på väg till Åbo och  som vanligt så måste jag medge att min mamma har haft rätt. Det känns bättre nu. Mycket bättre.
Vågade mig inte riktigt in på det svensk-spårkiga-dagiset idag. Men det är inte så bråttom.

När vi kom hem så frågade mini om han fick vara ute och leka och om jag kunde gå upp och sätta på mig utekläder så att jag kunde leka med han. Men innan jag skulle komma ner igen så skulle jag vänta på hans storebror, vilket skulle ta ungefär 40 minuter. Det lät som en bra ide' så jag gick upp och lämnade han ute vid gungan. Jag hann ta ett glas vatten och sen skulle jag kolla om jag såg honom. Gick ut på balkongen men då ringde det på dörren. Det var mini, han orkade inte leka mer och dessutom var han skitnödig, haha gullunge.

Btw, på fredag är jag ledig.
Så då ska jag försöka få tid hos någon frisör, mamma sa att det är nog dags nu. Hon har ändå inte sett mitt risiga hår på en månad, så hon skulle bara veta. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela