lindatormanen

Dum Spiro Spero

Tattoo :)

Publicerad 2009-03-19 10:50:29 i Allmänt

Bokade tattoo-tid med Fee igår. Lite lycka förtjänar vi, med tanke på att jag ska jobba hela helgen och att finska människor komplicerar våra liv.
Sen när jag kom hem så började jag fundera på hur jag ska få ihop pengar till tatueringen.
Planerade iallafall mina kommande veckolöner och det såg ut som att allt skulle kunna lösa sig.
Men både ni och jag vet att den planen kommer ju spricka redan imorrn när jag får pengar för den här vecken.
Men jag har en lösning.
Det är inte att sluta dricka eller röka.
För allvarligt, den planen skulle ju inte funka bättre än pengaplanen.
Men så här är det!
Min nya favoritöl kommer vare den det är erbjudande på.
Även om jag kommer vara tvungen att dricka Olvi.
Och hör och häpna!
Jag ska börja rulla mina egna ciggaretter!
Det har ju funkat i mina ekonomiska kriser förut, så det är bara att börja rulla.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen göra mig iordning för att gå och hämta mini.
Vi hörs :)

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-03-19 11:20:44

Haha , det låter klockrent ;) Du fixar nog detta ska du se :) Och att finska människor komplicerar ditt liv , det har jag ju redan berättat lösningen på ;) Personligen tycker jag att det är en fruktansvärt bra lösning , kör på för faan ;) hehe För sååå bra vänner är ni ju inte du och han ;) så det gör inget , se bara på mig :P haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela