lindatormanen

Dum Spiro Spero

Måndag.

Publicerad 2009-03-30 14:28:01 i Allmänt

Nu har jag precis gjort en tigerkaka, och egentligen ska vi vara ute på picknick nu. Men vädret kände för att jävlas med oss. Så det blir ingen picknick. Men grabbarna har fullt upp med sitt lego så det är inga sura miner.

I förmiddags var jag på stan med Fee. Vi käkade Åbos godaste hamburgare på Amarillo. Där prata dom svenska så då blev jag glad. Sen gick vi och pratade lite med tatueraren. Fee måste göra ett allergitest innan hon kan göra sin tatuering, så vi ska dit på onsdag igen. Jag ska vara moraliskt stöd.

Men nu ska vi tydligen ha picknick iallafall så jag måste kila..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela