lindatormanen

Dum Spiro Spero

Its all my choice!

Publicerad 2009-03-24 22:19:03 i Allmänt

" Men gumman vad hände?"
Vadå hände?
Inget hände?
Precis ingenting hände.
Så sjukt tråkigt.

Blir så otroligt irriterad på folk som tror att man behöver en pojkvän/flickvän för att må bra!
Jag kan tala om för er att jag mår förbannat bra med att vara singel.
Sen finns det ju självklart andra saker man kan må dåligt över, men jag kan lova er att en pojkvän skulle inte hjälpa.
Jag trivs med att vara singel. Och jag tänker absolut inte skaffa en pojkvän för att andra människor tycker att jag behöver en.

" Du kommer säkert hitta någon snart."
Jo precis, för jag letar ju verkligen. Jag vill inte, förstå!

"Men är det inte jobbigt att vara ensam."
Sist jag kollade så var jag inte särsklit ensam. Bara för att jag inte umgås med en pojkvän 24 timmar om dygnet, så betyder det inte att jag inte träffar folk.

"Men saknar du inte någon som håller om dig när du ska sova?"
Om jag vill ha någon som håller om mig när jag ska sova så kan jag nog fixa det. Dock ser jag gärna att han är borta när jag vaknar.

"Men tycker du inte att du borde skaffa någon nu? Dags att du lugnar ner dig!"
Nej, jag tycker verkligen inte att det är dags. Inte än på länge. Och lugna ner mig? Allvarligt?! Prova att leva mitt liv och du vill aldrig mer leva ditt eget. Jag har sjukt kul.

Som ni förstår så är jag sjukt trött.
Jag säger inte åt er att ni är sjukt tråkiga med era hemmakväller-mys-med-älsklingen och parmiddagar.
Även om det är det jag tycker.
Så jag tycker att ni kan låta mig vara ifred.

Jag provade faktist.
Jag hade en pojkvän.
Det var inte det att jag inte tyckte om honom.
Men jag vill inte ha någon.
Inte nu.
Inte imorgon.
Inte ens nästa vecka!

Så tack för mig och sköt era egna liv!

Kommentarer

Postat av: Sis

Publicerad 2009-03-25 12:29:44

Singellivet är fantastiskt!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-25 21:14:31

Finns det något bättre liv än de vi lever ? Nää , skulle inte tro det !!

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-03-25 21:17:23

jag förstår inte vad som är fel med min dator :@ det va jag som tycker att du och jag lever underbara liv , om du inte redan listat ut det hjärtat ;) hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela