lindatormanen

Dum Spiro Spero

....

Publicerad 2009-03-19 17:05:50 i Allmänt

Ibland gör sanningen ondare än lögnen.
Därför tänker jag ljuga tills tungan blir svart.

Eller iallafall hålla tyst
och hålla mig undan.

Jag kan ju börja med att vara hemma hela helgen (vilket jag måste vara iallafall eftersom att jag ska jobba från imorgon kl: 16.00 tills söndag natt, men det hör inte hit).
Hur mycket trubbel kan jag ställa till med när jag är hemma?
Just fan, jag har pengar på mobilen och rödvinsdrickande står på schemat.
Men jag kan ju försöka hålla mig under kontroll ;P

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-03-20 10:26:22

Försöka var det ja ;) haha

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-03-23 16:11:34

JAG SAKNAR DIG <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela