lindatormanen

Dum Spiro Spero

Det luktar illa!

Publicerad 2009-03-26 23:38:31 i Allmänt

För en stund sen så började jag känna att det luktade illa här inne.
Tänkte fan va illa det luktar här.
Vänta lite, det är ju jag som luktar?
Men jag duscha ju nyss!
Jag luktar vitlök som bara den.
Började fundera på när jag sist åt nåt med vitlök.
Men jag kunde inte ens minnas sist jag gjorde det.

Sen skulle jag ut och röka.
Då kände jag att det var visst i lägenheten det luktade och inte om mig.
Det är tydligen någon som har stekt något med vitlök här inne.
Klockan 11 en torsdagkväll.
Men det var ju iallafall inte jag som luktade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela