lindatormanen

Dum Spiro Spero

Borta bra men hemma bäst!

Publicerad 2009-03-03 20:17:45 i Allmänt

Hällefors har ingen nattklubb.
Zagros har inget rökrum.
Inte för att jag skulle få för mig att hänga på Zagros, men det hör inte hit.
Man kan inte köpa drickbar öl på mataffärerna.
3,5 är inte drickbart!
Jag får inte handla på bolaget i Hällefors.
Det får jag i Finland, upp till 22% för den som undra.


Men trots det så är Hällefors hemma.
Finland är inte hemma.
Det är inget man kan hjälpa.

Förövrigt tillbringade jag helgen i Hällefors.
Det var trevligt att vara hemma en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela