lindatormanen

Dum Spiro Spero

Antal..

Publicerad 2009-03-29 20:13:00 i Allmänt

Ok, nu kör vi "antal under helgen.."

vinflaskor: 2
spritflaskor: 1
lådor öl: 4
samtal med polisen: 1
nya finska ord jag lärt mig: 1
gånger en gammal gubbe kallade mig bitch: 1
gånger en gammal gubbe sa att jag hade dålig uppfostran: 1
gånger vi blev hotade att bli polisanmälda: 3
gånger ungarna sparkade mig i ryggen när jag försökte dricka kaffe: 27
personer som fick raseriutbrott: 7
spyor: 1
snöbollskrig: 1
gånger jag såg skönheten och odjuret för att dämpa baksmällan: 1

Vad mer kan jag säga..
Helgen var Rock 'n' Roll!
Jävligt finsk med andra ord.

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-03-30 21:39:37

Antal gånger du saknat mig under helgen ? :O

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-30 22:39:08

cirka en miljon gånger har jag saknat dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela