lindatormanen

Dum Spiro Spero

Allt är förlåtet!

Publicerad 2009-03-11 23:01:45 i Allmänt

Kära Viking Line!
Jag förlåter er!
För att färjorna som går mellan Åbo och Sthlm är sunkiga.
För att det kliar på kroppen i flera dagar när man har sovit i sovsalen.
För att ni inte bäddar sängarna i dom billiga hytterna.
För att jag sist jag åkte med er drömde mardrömmar om att båten sjönk.
För att det händer allt för ofta att den inte finns några hytter kvar när jag ska åka hem.
För att att maten smakar skit.
För att jag aldrig vinner när jag spelar på spelautomaterna.
För att baksmällan tar flera dagar att bli kvitt.
Jag förlåter er till och med för att ni slutat sälja blåa prince!
Allt är glömt och förlåtat!

Varför?
Jo, för att jag precis har kollat artistschemat för den 9 april.
Jag säger bara Cheek!
Jag fattar nada vad han sjunger.
Men han är bra!
Att hip-hopare är sjukt snygga gör ju också sitt.
Men han är bra!
Fastän att jag som sagt inte rikigt fattar.

Viking Line är som sagt förlåtna!
Och jag är otroligt lycklig just nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela