lindatormanen

Dum Spiro Spero

Släkten är värst

Publicerad 2009-06-15 16:24:58 i Allmänt

Jag vet, jag vet. Jag lovade att jag skulle skärpa mig. Men jag fick oväntat besök av min kusin.
Eller så jävla oväntat var det kanske inte. Han hade ju faktist sagt att han skulle komma. Jag trodde bara inte på honom. Så när han ringde i onsdags, från tågstationen, 2 timmar innan jag slutade jobbar och frågade vart vi skulle mötas så vart det lite stressigt. Men allt löste sig till slut.
På onsdagen så tror jag vi slog rekord i hur många barer och klubbar man kan bli utslängde från/nekade att komma in på. Jag kan stolt meddela er om att det inte var mitt fel att vi vart utslängde en endaste gång.
Han stannade tills på lördag, och även om det var jätteroligt att få besök, så var det skönt när han åkte också.
Jag vet inte hur det är med eran släkt, men med min är det iallafall så att det tar några dagar att piggna till (nyktra till?) när man har haft dom på besök, eller varit på besök hos dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela