lindatormanen

Dum Spiro Spero

Popcorn & peppar

Publicerad 2009-06-15 16:31:42 i Allmänt

Det är lugnt på sjunde idag igen. Dubbeltrubbel är sjuka och har spenderat hela dagen framför tv:n. Med popcorn, vilket är det enda stackarna har fått i sig idag. Själv pimplar jag kaffe och knaprar peppar samtidigt som jag smörjer in händerna med desinfiktionsmedel. Yes, det är magsjukan på sjunde. Eller något åt det hållet. Mina vildar är iallafall helt slut. Just nu kollar dom på barnprogam och dom har fortfarande inte tagit av sig sina pyjamaser. Men det är så det är. Jag ska snart göra mat åt dom och hoppas att dom iallafall äter litegrann. Sen ska vi nog se på en film eller något. Deras fjärde idag?

Stackars vildar, måste nog sätta i gång med deras mat nu så att dom kanske piggnar till, litegrann iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela