lindatormanen

Dum Spiro Spero

I hold on to this life I found

Publicerad 2009-06-10 14:23:00 i Allmänt

Det är ovanligt lugnt på sjunde idag. Dubbeltrubbel lyssnar på finsk rock och städar sitt rum. Jag håller på och tvättar och försöker få mitt rum att städa sig av sig självt genom att stirra på den platsen i rummet som ska föreställa mitt golv. Jag tror att det fortfarande är kvar där under alla kläder. Men jag är inte säker. Och jag kommer inte ihåg vilken färg det är på det.

Igår lagade jag och  dubbeltrubbel tre-rätters. Vi gjorde tomatsoppa, pasta med grönsaker & räkor och kärleksmums. Med tanke på att dom är 6 och 7 år så vart resultat helt ok. Soppan hade kankse behövt lite mer salt, pastan vart överkokt och kärleksmums tycker jag inte om. Men dom vart nöjda så då är jag också nöjd. Dom älskar kärleksmums, men jag är helt säker på att det bara är för att dom får ha på hur mycket strössel dom vill när vi gör det.

Det här med att försöka strirra fram mitt golv verkar inte funka, så jag är väl så illa tvungen att börja städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela