lindatormanen

Dum Spiro Spero

Holding on to this feeling...

Publicerad 2009-06-15 19:50:00 i Allmänt

Ibland, ibland så har jag faktist världens bästa jobb.
För det finns nog inga som bli glada för så lite som ungar blir.
Jag har precis lagt dubbeltrubbel.
Hinner inte mer än gå ut från deras rum, så ropar mini.
Går in och ska se vad han vill.
Han ligger i sängen, med turtles-täcket ända upp till hakan och har hela näven i munnen.
Titta, titta, mumlar han fram occh försöker vicka på näven.
Men så stor mun har han inte.
Mini håller på och tappar sin första tand och han är helt överlycklig!

Jag har precis hört historien om hur han lärde sig säga R.
Jag är en glad Au pair idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela