lindatormanen

Dum Spiro Spero

You better die young

Publicerad 2009-01-30 13:57:11 i Allmänt

Jag antar att dom gillade milkshaken, den försvann iallafall väldigt fort. Det var ju tur det, för förra gången när vi gjorde chokladmilkshakes så tyckte dom att det var jätteroligt. Dom tog massvis med kort och ringde sin mamma och pappa och berättade vad vi hade gjort. Men dom drack dom inte. Jag tror inte ens att dom smakade på dom. Jordgubbar går tydligen hem bättre än choklad hos dom här grabbarna.

Just nu sitter grabbarna i min säng och kollar på Carton Network och jag sitter bredvid med datorn i knäet. Lite mysiga är dom när dom är på mitt rum. Dom är så lugna när dom är här inne om man jämför hur dom är annars, Dom kanske borde vara på mitt rum oftare?

Snart ska jag till stan med lillkillen. Han ska köpa fanta och jag ska köpa kläder, och present tillTuomas.
Sen ska vi möta Nantke och köpa tårta :) Jag  antar att lillen kommmer bli avundsjuk då eftersom tårtan är till Tuomas så han lär väl få en munk eller något i den stilen. Sen ska jag skicka in Nantke på Alko för jag vill inte gå och köpa öl med en sexåring, det tycker jag inte är så passande. Faktist. Så det får hon göra. Så kan väl vi kolla på leksaker eller något så länge.
Dock kanske inte det är sån bra idee för då vill han väl ha något? Det märks vad som händer.

Men nu lär jag hoppa in i duschen och vänta på att pappan ska åka till affären med den äldsta så att vi kan ta bussen in till stan sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela