lindatormanen

Dum Spiro Spero

uppdatering..

Publicerad 2009-01-27 20:54:39 i Allmänt

Har inte bloggat på över 3 veckor. Men jag ska försöka skärpa mig. Under dom 3 veckorna har jag varit hemma i Sverige 2 veckor. När jag åkte hem till Sverige så såg jag en hora på båten. Det tyckte jag inte var så mysigt alls, så jag ringde Alexandra men hon skrattade bara åt mig. Så jag ringde mamma istället, hon var ett bättre stöd. Det  var faktist en riktig hora, hon och hennes "kund" satt nämligen 2 meter ifrån mig i rökrummet. Dom trodde väl att jag inte fatta svenska men där gick dom på en nit! Om ni undrar hur det gick för henne så såg jag henne bli dissad av en, men gå iväg med 3 så det var väl ändå en ganska lyckad kväll. Elller jag vet ju inte vad medeltalet är på en kväll, men 3 är väl ändå ganska lyckat eftersom hon bara åkte till Åland, eller vad tycker ni?

Ja ja, nog om prostution på Viking Line.
När jag var i hfs kom Tuomas, Nantke och Joni och hälsade på mig :) Vilken lycka, det var bara över dag, men ändå :D
Annars var det ganska skönt att vara hemma.
Men det var lika skönt att komma tillbaka till Åbo igen.
Nästan lika skönt iallafall.
Jag är inte säker.

Nu blev jag otroligt röksugen, så jag återkommer senare.
Förövrigt kissade Tuomas hund på min halsduk i helgen, om ni ville veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela