lindatormanen

Dum Spiro Spero

Tell them its me who make you sad

Publicerad 2009-01-31 16:10:28 i Allmänt

Nu är jag i Masku. Väntar på att Nantke och Joni ska komma, dom skulle bara hem till Joni och lämna bilen. Hittade en öl här som var min. Det smakar bra,även fast att den är varm. Jag borde  verkligen ha lärt mig av mina misstag.
Men NEJ, fastän att jag redan var full så skulle vi absolut shotta Tequila igår. Typiskt. Det känns inte så bra idag. Speciellt inte eftersom att mina leggins gick sönder igår. Typiskt. Trillade hela vägen hem. Det var för mycket is på vägen och alldeles för mycket alkohol i kroppen.

Lyssnar på Fairytale gone bad.
Jag är kär i den låten.
Den påminner mig om Eskilstuna.
Jag längtar dit.
Jag längtar hem.

Kommentarer

Postat av: [email protected]

Publicerad 2009-02-01 11:22:43

Och jag som sa till morsan häromdagen när hon undrade om du var kvar i finland..

-Jag tror att hon stannar kvar där, verkar trivas..

Men så saknar du mig och äckeltuna så mkt att det gör ont... hemskt att höra =)

Haha... Det var länge sen.. Hoppas allt är bra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela