lindatormanen

Dum Spiro Spero

2 bad boys, please!

Publicerad 2009-01-29 14:15:48 i Allmänt

Igår var jag ute med Nantke :) Började kvällen med att  kolla efter kläder till helgen, dock hittade vi inget. Så egentligen borde jag gå ut ikväll efter att jag har slutat. Jag får se om jag orkar.

Efter att vi hade kollat kläder så gick vi och mötte upp  lite folk för att ta en fika. Dock var fiket vi skulle till kombinerat fik/pub så då verkade ju en öl mycket mer lockande än en kaffe. Dock var det inte ett så bra ställe, om  man inte är hippie för då trivs man säkert där.

Så vi drog vidare till Forte, pratade om bad boys och drack drinkar som hette Big Boys. Efter några drinkar blandade Nantke ihop vilket det var vi pratade om och vilket det var vi drack. Så hon gick fram till bartendern och frågade efter 2 bad boys, när han inte började blanda drinkarna åt henne direkt så sa hon please också. Bartendern flinade åt henne och frågade om hon ville ha 2 Big Boys, jag stog bredvid och kunde inte sluta skratta :)

Kom hem runt 2 och somnade direkt. Vaknade klockan 4 av att jag höll på att frysa ihjäl så jag satte på mig massa mjukiskläder så  att jag kunde sussa vidare. Vakndade vid 8 igen av att dom höll på att borra ute i gången, jag vet inte riktigt vad det är dom håller på med men om dom inte är klara med det snart så kommer jag bli tokig. Lyckades dock somna om igen men sen så ringde pappa och väckte mig så då var det lika bra att gå upp :)

Just nu sitter Roope på mitt golv och kollar på Carton Network medans jag sitter vid datorn. Deras tv har gått sönder så jag  sa åt han att han kunde kolla på mitt rum. Men nu ska jag ta mig lite kaffe och ringa mamma och sen ska jag försöka göra lite nytta. Vi får väl se hur det blir med det.

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-01-29 15:25:40

Göra lite nytta skulle jag också behöva men sen säger ja så mycket =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela