lindatormanen

Dum Spiro Spero

Vissa människor har lite vassare konversationer på msn. Vissa är jag och Marcus ;P

Publicerad 2009-02-19 22:17:35 i Allmänt

Marcus säger:
så du har sett mumin...
linda säger:
jo men visst
Marcus säger:
vem skojar och skrattar, småhatifnattar... JOOOO mumin *lalal*
Marcus säger:
läget i finland annars då? Stannar du kvcar där länge till?
linda säger:
till juli
linda säger:
det är bra
linda säger:
hur är eskilstuna? saknar det mig?
linda säger:
jag läste om nåt rån i en guldsmedsaffär.. var det du?
Marcus säger:
Okej, blir det tebax till sverige sen då eller ska du försöka få nåe nytt därborta? Joo några kvällspromenader skulle staden tycka om sådär någon gång ibland =)
linda säger:
ingen aning.. det får tiden utvisa
Marcus säger:
Okej... tycker att dem rånar hej vilt hela tiden... både butiker och personer.. Men inte jag!!! totaly oskyldig!
linda säger:
så där skriver du bara för att du är rädd för det där FRA
linda säger:
vad är det för fel på sony ericsson, mumin finns inte med i T9
Marcus säger:
Precis, det slipper man ju i vackra finland...
Marcus säger:
jadu en bra fråga, klaga på SE!!
Marcus säger:
eller bara lägga in ordet...
linda säger:
jag var ju tvungen att göra det , men dom lär ju ha sånna ord på T9 tycker jag
Marcus säger:
testa pippi långsrump och emil i lönneberga... *L*
linda säger:
 pippi funkade iaf
Marcus säger:
haha.. dem dissar mumin bara för att han e finne...
linda säger:
ja fyfan
linda säger:
det vore nånting för diskrimineringsombudsmannen skulle skapa löpsedlar åt aftonblader
Marcus säger:
haha.. brilliant!!!
Marcus säger:
nog med löpsedlar om krig, mord och jerusalem... here comes MUMIN!!!
linda säger:
får man några pengar för tips? jag kan skicka med en läsarbild när jag sitter och gråter samtidigt som jag skriver sms Marcus säger:
haha..
Marcus säger:
kan du inte skicka den till mig istället...
linda säger:
så att du får pengar och 15 minuter i rampljuset? ALDRIG! jag ska bli känd
Marcus säger:
genomskådade mig direkt..
linda säger:
vi är ju faktist släkt
Marcus säger:
glömmer lättt bort det
Marcus säger:
ålder, bostadadress, föräldrar och släktingar är saker som lätt försvinner ur närminnet
linda säger:
det är inte lätt att vara du har du försökt komma in i din gamla lägenhet när du virrat bort dig o inte vet vart du bor?
Marcus säger:
no comment (näe faktiskt inte)
linda säger:
säkert ..
Marcus säger:
kasnke dax att sluta slösurfa och snart lägga sig... hörs! Och lycka till med diskremineringsmannen och muminfallet...

* Nej det är ingen av oss som har druckit eller sovit betydligt mindre än vanligt, det ser alltid ut så här när vi pratar vare sig det är på msn eller på en promenad bland rikemanskvarteren i Eskilstuna när vi väljer ut vilka hus vi ska bo i när vi blivit stenrika. I mitt fall när jag gift mig rikt. I Marcus fall när min rika man köpt ett hus åt honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela