lindatormanen

Dum Spiro Spero

Torsdag 23:29

Publicerad 2009-02-19 22:29:34 i Allmänt

Mitt Otrivin Menthol är slut!
Jag har försökt pressa ut det sista, men nu finns det absolut ingenting kvar.
Men imorrn är det lön.
Då blir det första bussen till stan och in på apoteket.

Nu ska jag röka, sen se på OTH, sen sova.
Godnatt!

*Nej, jag har inte skrivit fel tid. Jag är i Finland, en timme före. Har nyss talat med pappa så jag  kan meddela er om att vi är  en timme före och har vunnit damernas 10km skidor. Om ni undra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela