lindatormanen

Dum Spiro Spero

Pannkakor och promenad

Publicerad 2009-02-02 19:54:32 i Allmänt

Idag gjorde jag pannkakor till grabbarna :) Det gillade dom, jag med för den delen ;P
Sen gick jag och mini till biblioteket, lånade några böcker åt han och en till mig. Fast min verkade ganska dålig, men det är smällar man får ta. Verkade som om dom svenska böckerna på biblioteket var någon gång från back in the days när Sverige ägde Finland. Förutom barnböckerna då, men det är ju inte så kul att läsa.

Förövrigt ringde min syster igår, bara för att jag bad henne, bara för att jag skulle röka. Det var mysigt.
Fixade naglarna igår också, det var både skönt och välbövligt. Så nu är dom fina igen :) Vita på toppen med silvrigt glitter och sen är det små vita och silverfärgade stjärnor på dom. Riktigt vintriga.

I veckan ska jag ta det lugnt förutom att vi ska inviga en ny au pair i onsdags-supnings-traditionen. Men det är jag värd eftersom jag ska jobba i helgen.

Nu ska jag se på film och sen kanske det blir ett inlägg till innan jag somnar. Det märks.

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-02-03 08:28:18

mmm Pannkakor :) Detaljer om min helg, Hmmm =D Kärlek vet du =D Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela