lindatormanen

Dum Spiro Spero

Väntar på viking..

Publicerad 2009-04-09 16:20:17 i Allmänt

Sitter och väntar på att klockan ska bli 8 så att jag kan ta min proppfulla väska och bege mig till hamnen. Mindre än 3 timmar kvar. Jag har packat ner alledeles för mycket kläder. Men jag orkar inte packa om. Jag är hungrig så jag tror att jag dör. För jag orkade inte göra någon lunch. Jag har druckit alldeles för mycket kaffe. Så jag har ont i magen. Och till råga på allt så är jag bakfull också.

Neeh fan, jag kilar ut och röker. Sen kanske jag kan skriva något trevligt istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela