lindatormanen

Dum Spiro Spero

Tisdag

Publicerad 2009-04-07 14:14:47 i Allmänt

Imorse när jag vaknade så drog jag till salongen. Där vart jag sminkad för att se vilken färg jag skulle ha. Sen skulle jag få ögonbrynen plockade och då hade dom fått en ny massagemadrass som jag fick ligga på. Så himla skönt! Har nog aldrig önskat att det ska ta lång tid att plocka ögonbrynen men det gjorde jag idag. Sen fick jag med lite smink hem.

Idag är grabbarna inte på lika bra humör som igår. Kanske ska ta med dom ut och cykla en sväng?

Förövrigt blir det inge ölpicknick ikväll.
Kanske imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela