lindatormanen

Dum Spiro Spero

systeryster!

Publicerad 2009-04-25 17:09:22 i Allmänt

När jag va hemma en helg, i februari  tror jag det var. Vaknade jag, fortfarande full och skulle gå ut i köket för att dricka vatten. Igen ovanligt med det. Men vanligtvis brukar inte min mamma se mina graciösa morgonstunder dagen efter. Tack och lov för det! Men den här gången gjorde hon ju tyvärr det, och hon var rätt snabb med att uttrycka sina åsikter om hur fräsch jag såg ut. Daisy satt bredvid och flina. Sen sa min allra käraste syster (ok, hon är min enda syster men ändå) något som skrämde skiten ur mig. Hon sa att ju mer jag närmar mig 20 destu lugnare kommer jag bli, växa upp liksom. Right, vet hon vem hon pratar om?

Nu till det riktigt skrämmande. Det håller på att hända! Inte på det sättet som jag hade räknat med, men ändå. Jag hade tänkt att jag kanske skulle börja tycka att det var mysigare att ta en öl till middagen, istället för tio öl till middag. Men nej! Jag håller på att bli min syster. På vilket sätt tänker jag inte gå in på här, men det är skrämmande.

Vad händer härnäst?
Jag köper lakrits istället för choklad?
Vaknar upp en morgon och känner för att lyssna på Lasse Stefanz?
Hemska tanke!

Daisy, du vet att jag älskar dig. Men det betyder inte att jag vill vara du. För även om jag älskar dig så älskar jag choklad och hiphop också. Fast faktist så älskar jag dig mer än choklad!

Kommentarer

Postat av: Sis.

Publicerad 2009-04-25 17:49:10

Å jag älskar dig mer än lakrits <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela