lindatormanen

Dum Spiro Spero

Söndag

Publicerad 2009-04-05 21:57:18 i Allmänt

Vaknade vid 10. Tog en öl och sen kollade vi på Lejonkungen 3, coolare partymänniskor får man leta efter. När den var slut började bärsen sina, så jag började kolla busstider. Drack upp dom sista ölen och lyssnade på musik. Vid 3 åkte jag hem, men jag hade bara kontanter till en bussresa så jag var tvungen att gå hem från stan. Men det var ganska skönt.
När jag kom hem så duschade jag sen så skulle vi äta. Familjen drog iväg på kalas och jag ringde mamma. Två gånger.

Imorrn ska jag med Fee och hålla hennes hand när hon gör allergitestet för tatueringen. Sen ska vi käka på Amarillo :)
Nu är jag extremt trött. Så jag ska nog sova lite. Om en stund. Kanske.

- Det känns i kroppen som att jag skulle ha supit i flera veckor.
- Har du inte det då?
- Det hör väl fan inte hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela