lindatormanen

Dum Spiro Spero

Onsdag

Publicerad 2009-04-22 19:28:41 i Allmänt

Har precis lagt dubbeltrubbel. Dubbeltrubbel är ett av alla smeknamn grabbarna har, men på senaste tiden har det varit det som använts mest. För det passar in på dom så bra :) Men idag har dom faktist varit rikigt lugna. 9 minuter över 8 sov dom redan, det betyder att jag är en glad au pair.

Nu har jag precis tagit mig en bärs och sitter och väntar på att Greys Anatomy ska börja. Livet leker. Solen skiner. Nu drar jag ut och röker.

Men först ska jag nog slänga i en maskin tvätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela