lindatormanen

Dum Spiro Spero

Måndag

Publicerad 2009-04-06 14:13:41 i Allmänt

Idag har jag varit på stan med Fee. Vi kollade lite kläder, men insåg snabbt att alla våra pengar har gått till öl, så vi hade inte råd att köpa nåt. Efter det gick vi till Amarillo och åt stanss godaste hamburgare. När vi var mätta och belåtna gick vi till tatueraren. Fee sa att hon inte ska göra något allergitest, det får helt enkelt bära eller brista och jag sa att hon skulle ändra lägga till lite på min tatuering, så den 22 ska vi in och kolla på skisserna och den 27 är det dags :) Kommer bli grymt!

Efter det var det dags för mig och hämta mini. Det går så mycket lättare att gå hem med han nu när nästan all snö har försvunnit :) Idag är båda grabbarma hyffsat lugna. Det är skönt. Jag håller på och tvättar och väntar på att jag kan ringa mammi. Men nu ska jag gå ut och röka ;)

Förövrigt blir det köttbullar och mos på sjunde ikväll. Ingen kyckling idag inte ;P

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-04-06 21:31:49

Va skönt med en kycklingfri dag ;) det gillade dom väl ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela