lindatormanen

Dum Spiro Spero

Mammi!

Publicerad 2009-04-09 17:36:23 i Allmänt

Hey mamma!
Imorgon när jag kommer hem så kan du väl berätta om den där miljonvinsten som du har vunnit men inte berättat för någon om för att det ska vara en överaskning. Sen kan du ju säga att du ska skämma bort mig lite. Jag tar gärna emot några par byxor, ett par tröjor, nya solbrillor, ganska många par skor, kanske en klänning och sen hundratals väskor. Tack på förhand.

Men egentligen så behöver du inte vinna några miljoner. Det räckor om du bjur på den där groggen du har lovat mig.
För faktist så saknar jag dig mammi! Men snart kommer jag hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela