lindatormanen

Dum Spiro Spero

Lördag

Publicerad 2009-04-05 21:47:48 i Allmänt

Vaknade av alarmet klockan 8. Dagen innan hade det nämligen känts väldigt nödvändigt att ställa klockan för att gå och köpa öl. Alecksi åkte hem och Miro kom på att jag och Fee inte var så sugna på att gå till affären. Så han gick själv men var snäll och köpte med en låda öl till mig :)
När han kom tillbaka drack vi öl och tittade lite på film, sen åkte Fee hem. Men jag stannade kvar och drack öl med Miro. Arga gubben skulle åka bort, så vi gick in i huset. Miro spelade piano och jag drack öl. Sen hittade vi ett luftgevär :) Så vi gick till sjön och sköt tomburkar. Det gick väl sådär, kanske hade gått bättre om jag åtminstone hade kunna stått stadigt. Men vem försöker jag lura, jag hade inte träffat burkjäveln nykter heller.
 När vi hade kommit på att vi var sjukt kassa så var det inte så roligt längre. Så vi gick in och koncentrerade oss på ölen.

Vid halv 7 så skulle vi se på film.
M- Ska du sova här inatt?
Jag- Neeh, jag hade tänkt åka hem.
En halvtimme in i filmen somnade vi, och vaknade halv 00:42.
Jag- Går den klockan rätt?
M- Ja.
Jag- Jag tror jag har missat min buss.
M- Mmm
Jag- Nu super vi va?
M- Hell yeah!

Sen så drog vi på musik och drack öl. Vi lyckades faktist se en film utan att somna också, Lejonkungen. Klockan 3 en lördagnatt. Det är Rock 'n' Roll.
Vid halv 5 somnade vi iallafall igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela