lindatormanen

Dum Spiro Spero

Lillebror <3

Publicerad 2009-04-21 22:12:01 i Allmänt

Fick vykort av lillebror igår. Goding. Jag saknar honom så mycket så att det gör ont.
Han hade ritat två hjärtan med en pil igenom, sen hade han skrivit; Saknar dig syrran Kram Rasmus.
Han hade ritat två människor på bilden också, en glad och en lessen.

Jag: Men du Rasmus, är den ena gubben lessen?
Rasmus: Ja, den ena pojken är glad för hans syster är hemma och den andra pojken är lessen för hans syster är i Finland. Så han gråter. Ungefär som jag när du var hemma så var jag glad, men nu är jag lessen.

Då, just precis då.
Så tänkte jag att jag måste nog åka hem ändå.
Men jag vet som sagt inte rikigt än.
Men jag vet att han är en väldigt stor anledning till att Hfs ens är ett alternativ.

Sen efter att jag hade pratat klart med han så grät jag en skvätt.
Men det hade ni säkert redan listat ut.

Kommentarer

Postat av: Sis.

Publicerad 2009-04-21 22:40:08

Han är världens sötaste. Han skickade sms till mig. - Jag komer nsta hlj krm Rasmus. Goooooooodingen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela