lindatormanen

Dum Spiro Spero

i dare you.

Publicerad 2009-04-21 16:22:35 i Allmänt

I dare you.
Det är allt man behöver säga.
Sen hoppar Miro i sjön.
Med kläderna på.
Tråkiga människor kanske skulle skylla på all öl vi hade vräkt i oss.
Men jag vet bättre.
Det var dom tre små orden.
I dare you.

Lördagen och söndagen tillbringade jag i Masku som ni kanske förstår. Jag mår bra där. Oftast iallafall. Livet leker när vi är där. Vi är odödliga. Inget och ingen kan stoppa oss. Lever efter låten; Tonight is what it means to be young. Och det tänker vi fortsätta med. Ni kan försöka sakta ner oss, lugna ner oss och säga att vi är galna. Men vi trivs.

Förövrigt tycker arga gubben att jag är ett fyllo nu också. Men han håller nog forfarande fast vid alla andra saker han kallat mig, som hora, bitch, kärring, har dålig uppfostran. Ja, ni kanske fattar? Listan är lång. Men på något underligt  vis så kan jag inte sluta tycka att han är en ganska charmig gammal gubbe. Lite omtänksam också. Jag gillar han. Även om han kanske inte känner desamma för mig.

Kommentarer

Postat av: CP-Fido

Publicerad 2009-04-25 18:01:06

Han älskar nog dig egentligen den dära gubben ;P Vem skulle inte göra det ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela