lindatormanen

Dum Spiro Spero

Grattis till mig!

Publicerad 2009-04-15 20:34:31 i Allmänt

Idag har jag namnsdag :)
Neeh, jag heter varken Oliver eller Olivia. Men i Finland är det Linda som har namnsdag idag :) När jag kom till lekis och skulle hämta mini så sa hans fröken grattis till mig och gav mig en kram. Sen när vi kom hem så sprang mini in  på sitt rum och sa att jag inte fick komma in där. Han frågade hur jag stavade mitt namn och bad mig klippa tejp. Han var så hemlig, lilla gullunge. När stora grabben också hade kommit hem så ringde deras farmor och hälsade grattis till mig.

Efter maten gick jag, grabbarna och deras kompis ner till ån för att titta på alla motorcyklar och sen gick vi vidare till en lekpark :) När vi kom hem hade mamman kommit hem och jag fick ett gratulationskort som mini hade gjort, solfjädrar (?) som mini hade gjort, ett läppglans (sånt där med mineraler) och en flaska TEQUILA :)

Så grattis till mig, nu ska jag titta på Greys Anatomy och min Tequila-flaska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela