lindatormanen

Dum Spiro Spero

Fredag

Publicerad 2009-04-05 20:27:23 i Allmänt

Vaknade riktigt tidigt, halv 9 faktist. Gick och klippte mig och sen till stan och köpte hårfärg och en flaska mousserande.
Gick hem igen och ringde mamma, hon frågade vad som var fel eftersom jag var vaken. Tack.
Åkte hem till Fee så hon bjöd mig på mat. När hon slutade jobba började vi dricka. Det där jävla mousserande vinet gick rätt upp i skallen. Pratade med Miro och Aleksi och vi bestämde att vi skulle komma bort till dom senare.
Sen ringde Miro och sa att han hade pratat med min pappa. Han hade ringt till honom och sagt att jag var den coolaste tjejen ;P

Lite senare kom Tuomas och Joni och hämtade mig och Fee. Vi åkte till Edidsons och köpte en öl och en shot för det var ungefär det pengarna räckte till. Sen åkte vi för att hämta M & A, sen åkte vi ut i skogen och satte oss och drack öl :)
Riktigt mysigt. Men ölen tog slut och det vart kallt. Så jag, Fee, Aleksi och Miro åkte hem till Miro. Ett tag försökte vi få tag på öl men det gick inte så bra så vi gick och la oss istället.

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela