lindatormanen

Dum Spiro Spero

"/

Publicerad 2009-04-20 23:17:47 i Allmänt

Idag har jag ingen aning om vad jag vill.
Har fått sommarjobb hemma i Hfs från Juli till sista augusti.
Det känns ju skönt och ha nåt i  sommar iallafall.
Men sen då?
Jag får komma tillbaka hit till sjunde i augusti om jag vill.
Men jag vet inte om det blir försent om jag ska jobba i Hfs ända till den sista.
Har inte frågat än.
Vågar inte riktigt fråga.
Har även ett jobb 3 mil från Åbo på gång.
Om jag vill.
För några veckor sen var jag säker på att jag inte skulle stanna i Finland.
För några dagar sen var jag helt säker på att jag skulle stanna.
Idag har jag ingen aning.
Vill inte åka hem.
Vill inte vara kvar.

Kommentarer

Postat av: Daisy

Publicerad 2009-04-21 10:41:24

Netto öppnar i stan, dom söker folk. Mamma och jag tycker du ska söka =)

Postat av: Lottaa

Publicerad 2009-05-01 13:53:53

Du kan komma hem tills du tröttnar iaf :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela