lindatormanen

Dum Spiro Spero

Det går bra nu!

Publicerad 2009-04-09 17:18:44 i Allmänt

Nu känns det bättre.
Ciggen hjälpte och jag hör ljud och känner att det doftar från köket. Vilket betyder att pappan har börjat med maten. Jag tror att jag kommer överleva. Jag såg även att det stog en flaska rödvin på diskbänken förut. Det gillar jag. Hoppas att dom har tänkt öppna den idag. Har nyss bränt en skiva så att jag har något att lyssna på hela vägen hem till HFS imorgon. Min pappa är ju inte direkt känd för att uppdatera sin skivsamling. Kanske borde ta och röja upp i rummet och göra mig iordning.
2 timmar kvar!

Ikväll är Cheek på båten! Det betyder att det antagligen kommer vara mer yngre folk än vanligt och det gillar jag.
Men det bästa av allt är ju ändå att jag har lyckats få hytt. Såg nyss på min bokning att det är en tvåbäddshytt. Trång som bara den, och jag kan nästan slå vad om att fyllecellerna är som sviter jämfört med dom där så kallade Q2-hytterna. Men hey, allt är bättre än sovsalen! Nu tänker vi positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela