lindatormanen

Dum Spiro Spero

tisdag kväll :)

Publicerad 2008-09-23 21:22:17 i Allmänt

Idag har det varit en sån där bra dag :) En dag då bråkiga barn inte ens kan förstöra mitt glada humör :) Dagen började med att jag tog bussen in till stan och tatuerade mig, i nacken. Det gjorde inte alls så ont som jag hade trott att det skulle göra, det gjorde ju ont men det var inte olidligt. Ungefär som när man skär sig när man rakar benen, det gör lite ont men man vet att det är för en bra sak så det gör inget ;P När jag kom hem så skulle jag ringa Alexandra eftersom att jag saknade henne, men hon var så seg på att svara så jag hann logga in på mailen. Hade fått mail från Åbo universitet, där det stod att jag var antagen till finska kursen :D Fast det är steg 2 och jag har inte läst steg 1, så det blir att plugga hela helgen. För på måndag börjar jag :) Finskakurs 2 dagar i vecka, yippie, jag kanske lär mig det här förbannade språket iaf :D

Imorrn ska jag inhandla boken till finskakursen, sen tror jag att det blir att baka lite med lillkillen eftersom att vi är ensamma i 2 timmar innan den storakillen kommer hem :)

Nu ska jag dricka te med Karo & Reima, men först ska jag ta en cigg :)
Natti natti på er :)

BTW, jag älskar min storasyster <3

Kommentarer

Postat av: Sis

Publicerad 2008-09-24 10:16:38

Å storasyster älskar sin lilasyster <3

Postat av: Carro

Publicerad 2008-10-13 22:16:29

ooooooooooo va tatuerade du? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela