lindatormanen

Dum Spiro Spero

Sova

Publicerad 2008-09-05 00:24:02 i Allmänt

Egentligen så borde jag sova nu .. Klockan är 1 och jag ska upp tidigt imorrn, och sen ska jag på krogen imorrn kväll och jag blir så jävla full när jag inte har sovit ordentligt. Fast nu när jag tänker efter så blir jag ju alltid för full iaf så det spelar ju egentligen ingen roll. Men jag måste gå med ungarna till skolan imorrn och sen måste jag till stan och köpa minneskort och boka tattootid, och då vill man ju inte vara helt slut ..

Mamman i familjen har fixat så det ska vara Au pair-träffar en gång i månaden, kul och träffa fler som gör samma sak. Dock är antagligen dom flesta från tysklan och jag har lite fobier för tyskar men det blir nog bra :)
Nästa vecka ska jag fixa naglarna igen, för jag måste ju ha snygga naglar när Alexandra och Gabbe kommer. Det är ju ganska dålig reklam om man bor hos en som äger en skönhetssalong och så ser naglarna förjävliga ut :P
Vi kommer antagligen vara själva i lägenheten när dom kommer också för familjen ska antagligen ut och segla :)
Det blir mysigt ..

Om tre veckor ska jag hem också :) Faktiskt så saknat jag mina små pluttbröder, den ena har beställt godis från båten och den andra snus :P Haha , det är ingen ordning på storalillebror men jag har iaf lärt han dricka tequila..

Nej, nu MÅSTE jag sova .
Godnatt :)

Kommentarer

Postat av: Daisy

Publicerad 2008-09-05 12:34:55

Då beställer jag något gott att dricka

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela