lindatormanen

Dum Spiro Spero

ROSA

Publicerad 2008-09-02 21:07:45 i Allmänt

Idag har jag varit duktig och köpt mig en rosa digitalkamera, ni kanske inte tycker att jag är duktig när jag slösar upp mina pengar. Det är ju egentligen sant, men den var ju så fin när den stog där på hyllan. Jag lovar den hoppade när jag tittade på den... Lite iaf.

På fredag så ska jag gå på massa krogar med Sara och kolla vilka som är bra så att jag vet det tills Alexandra och Gabbe kommer nästa vecka :) Det verkar som att den här helgen oxå kan bli ganska bra, även om den aldrig kommer toppa förra veckans helg :) Det blir nog antagligen så att jag åker hem till farbror snart igen, jag gillart ;)

Jag känner att jag måste komma igång med min finska snart, annars blir jag tokig..

Vissa människor kan man inte göra annat än att skratta åt. Först säger dom en sak sen vågar dom inte stå för det dom har sagt/gjort så då vänder dom på det tills det verkar som att det är tvärtom. Men jag bara skrattar åt er, det ska ni veta..
Jag orkar faktist inte bry mig, och jag hoppas att ni har det trevligt men faktist så känns sms-bråk som något man höll på med när man var 14.

Och även vad dom än säger, så kommer Alexandra alltid vara min andra hälft. Kom ihåg det hjärtat...

Kommentarer

Postat av: Cp-fido

Publicerad 2008-09-02 23:26:28

Det känns bra att veta hjärtat :) Du är min andra hälft också , ibland tror jag nästan att det är så att uppdelningen är 70/30 med . Eftersom jag inte har någon egen personlighet och alltid tycker som dig :p hehe LOVEU <3

Postat av: Daisy

Publicerad 2008-09-02 23:45:06

Jag vill ju vara din andra hälft. Saknar dig lillan. Men snart ska vi fan ha en helg ihop och då skall vi supa Jyrkki under bordet =o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela