lindatormanen

Dum Spiro Spero

onsdag

Publicerad 2008-09-17 18:24:06 i Allmänt

Har inte skrivit på hela helgen, men jag har haft fullt upp . Eller ok jag ska inte förfina orden, jag har varit full! Måndagen och tisdagen gick sedan åt för att nyktra till, vila, fixa den trasiga nageln. Och nej , jag har ingen aning om hur det hände, den bara trillade av. POFF sa det och sen va den borta.

Helgen var iallafall perfekt, även om det alltid finns några irritationsmoment,  i det här fallet 2 , i skepnaden av 2 ziegenare. Okej, man ska inte hata negrer, turkar, judar mm. Men ziegenare får man faktist hata. Jag tror faktist att det är lagligt. Men det står med sån där liten text i lagboken så att ingen ser det, sån liten text som det står på viktiga papper. Den texten som ingen orkar läsa fast att den egentligen är ganska viktig. Jag vet fler saker som står i lagboken med liten text men dom kan jag berätta om en annan gång :)

Idag har jag iallafall bakat med minstingen. Vi bakade kärleksmums, jag tycker inte om sånna men vafan det är ju så roligt att hälla på strössel så sånna vart det :P

Nu måste jag gå ut & röka, men jag skriver nog snart igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela