lindatormanen

Dum Spiro Spero

baka baka, liten kaka

Publicerad 2008-09-19 14:50:27 i Allmänt

Har en tårtbotten inne i ugnen just nu, pojkarna sitter och tittar på film. Det är ovanligt lugnt och skönt här idag :)
Ikväll blir det att slappa och förbereda inför kräftskivan imorrn, kanske ta en öl.
Igår letade Reima och Karo (pappan & mamman) fram massa snappsvisor, dom hade jättemånga på svenska :) Så imorrn blir det och sjunga helan går, vet dock inte hur jag ska lyckas med dom finska snappsvisorna. Känner på mig att om jag ens försöker sjunga dom så kommer jag få skrattanfall, men men det är smällar man får ta.

Nej, nu måste jag kolla till tårtbotten och sen titta lite på superhjältarna med pojkarna. Kanska tvätta en maskin till.

Puss på er <3

Kommentarer

Postat av: Cp-fido

Publicerad 2008-09-19 18:00:25

Jag saknar dig hjärtat! Förlåt att jag inte har ringt, måste göra det snart. Har ju så mycket som jag skulle berätta för dig. Förlåt, jag känner mig jätteelak. Bara du inte tycker att jag är som alla andra nu. Jag försöker att inte vara det :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela