lindatormanen

Dum Spiro Spero

uppdatering.

Publicerad 2008-10-02 19:45:12 i Allmänt

Har inte bloggat på ett tag nu.. Det är inte det att jag inte haft något att skriva, jag har bara inte orkat..
Förra veckan var jag på första Au pair-träffen, det var jättekul! Tyskarna var inte alls så läskiga som jag trodde, faktist så var dom riktigt trevliga :)


Var hemma i hfs i helgen också, det var mysigt ^^
Fick utegångsförbud av lillebror, och eftersom att jag hade saknat honom så stannade jag faktist hemma på lördagen. Var och shoppade med honom på konsum, yeeahh. Två filmer till han, två till mig och sen massa godis. Riktigt mysigt hade vi, gluggen och jag :) Det är lite svårt att lämna han bara, han förstår ju inte att jag måste åka tillbaka till finland eftersom att det är mitt jobb.


Båtresan var rolig :) Dom jag festade med på torsdagen skulle också åka tillbaka till Finland på söndagen så det var skönt att känna lite folk. Dock festade vi inte lika mycket på söndagen eftersom både dom och jag skulle jobba på måndagen. Men några öl vart det iaf. Man vill ju inte bli sjösjuk, och bästa sättet att inte bli det är tydligen att dricka öl har jag hört från en säker källa :P


Mamma hade saknat mig jättemycket, det märktes på hennes fina kommentarer;

Jag: Mamma kan jag få en röka, mina är i bilen?
Mamma: Jaha, nu är hon hemma igen nu blir det dyrt!

Mamma och mormor pratade om att sis skulle på erotikmässa i Karlstad.
Mamma: Ja, det är väl mina ungar som hittar på sånna där skit, hon den där(pekade på mig), den ungen va så full så hon höll på att inte komma av i sthlm. Sen när vi kommer till hamnen så sitter hon där på en bänk och röker fortafarande helt halojig. Det är mina ungar det!

Jag och Poniz hade raptävling ute på gården.
Mamma: NEJ fy fan! Jag fick med mig fel ungar hem från BB.
Jonte: Annica jag är din son.
Jag: FY FAN!

Pappa hade också saknat mig, men hans sätt att visa det var inte samma som mammas. Han sa ingenting om min piercing, INGENTING! Och sen när jag visade min tatuering så san han att den va fin. FIN? Jag undrar vad som har hänt med honom, jag gillart, men min pappa tycker inte att tatueringar är fina. Nåt har hänt.

Skiver mer sen..

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-10-03 17:40:45

Raptävling haaha man kan ju undra vem som vann <3 :D

Postat av: Sis

Publicerad 2008-10-03 21:05:55

Det är inte så konstigt att jag älskar min familj

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela