lindatormanen

Dum Spiro Spero

tisdag ..

Publicerad 2008-10-07 15:23:47 i Allmänt

Ny vecka igen. Tiden går alldeles för fort. Två veckor kvar tills pappi kommer och jag har inte köpt nån present än.. Vet inte riktigt vad jag ska köpa, eller jag har ju massa ideer men jag hittar ju inget av det jag vill köpa.. Han ska allafall få en finsk hockeytröja, dom finns att köpa där vi har au pair-träffarna.

Helgen var mysig. På fredagen var jag ute med Tanja och drack bärs :) Sen på lördagen firade vi lillkillen på Aurora, 
4-rätters middag satt inte helt fel efter fredagens öldrickande. Riktigt gottit faktist :) Sen på söndagen var det barnkalas för släkten.

Hade egentligen tänkt ha picknick med grabbarna idag men jag tror jag har feber så vi stannade inne istället. Ikväll ska jag jobba längre, har slutat nu, men dom ska bort kl 6 så då blir det jag och minstingen som ska vara hemma. Kanske ska baka en kaka? Det tycker han är roligt, och då kommer han ju bort lite från tv-spelet iaf.

På torsdag är det barnkalas här, så då blir det nog fullt upp. Tema Mexico, piniatan är beställd. Haha, jag vill också slå på en piniata.. Undra om jag ska beställa en till pappis födelsedag? Nåt att fundera på.

Har tyvärr inget roligare än det här att skriva :P
Nu måste jag göra min finska läxa, det du. Trodde jag skulle slippa läxor efter studenten, men tjii fick jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela