lindatormanen

Dum Spiro Spero

tisdag .

Publicerad 2008-10-21 18:22:54 i Allmänt

Kunda absolut inte somna igår, låg i flera timmar och bara vände och vred på mig. Stängde av och på datorn ett antal gånger men det fanns inge vettigt på den iallafall. Funderade på att göra som Carro och koka mig lite kaffe, men köket ligger vid dom andras sovrum och alla sov så jag ville inte riskera att väcka dom. Funderade även på att gå ut och sätte mig på balkongen och kedjeröka, men eftersom att det hade regnat så skulle det antagligen vara pissblött så då skulle jag varit tvungen att stå upp, så jag struntade i kedjerökningen också.

När jag inte kunde sova så fick jag akut hemlängtan, till min egen säng med exta hög madrass <3 När jag började tänka på min egen säng så kom jag att tänka på alla andra saker jag saknar. Självklart så saknar jag ju familjen och vännerna mest, men här är lite andra saker som jag saknar;
  • Min egen säng, med extra hög madrass och mååånga kuddar
  • MJÖLK, svensk jävla mjölk. Jag dricker inte den finska mjölken. ÄCKLIGT!
  • Blåa Prince, det kallar jag ciggaretter.
  • TT, världens bästaste öl. Den slår till och med finsk karjala.
  • Svensk pizza ;)
Har ganska mycket hemlängtan nu faktist, så här mycket hemlängtan har jag nog inte haft sen jag kom hit. Men det kanske är för att jag vet att pappa och lillebror kommer snart.

Nej nu ska jag pimpla kaffe och planera det som är kvar av den här veckan och nästa vecka :)
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2008-10-21 22:53:02

Kaffe funkar alltid mitt i natten ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela