lindatormanen

Dum Spiro Spero

ta dig i kragen flickfan!

Publicerad 2008-10-13 22:42:17 i Allmänt

Nej för en gångs skull så stör jag mig faktist inte på någon. Inte vad jag kan komma på just nu iallafall så det är väl bäst att sluta tänka på det ;P Nej, nu pratar jag faktist om mig själv. Borde ta mig i kragen och fundera på hur det är jag vill ha det. Egentligen så är det väl inte så viktigt vad dom man umgås med håller på med, eller? Vet faktist inte. Så länge jag vet vart jag själv står så borde väl det räcka eller? För jag vet verkligen vart jag står i det här läget. Jag är ANTI, så anti man kan bli. Jag försöker iallafall vara så anti man kan, men om man tittar på mitt umgänge så kanska jag inte är så anti? Kan jag vara anti fastän att dom inte är det? För jag vill vara anti, anti som den griniga gubben som frågar efter leg när jag ska köpa öl, anti som en finsk gammal kärring. Så anti vill jag vara, jag försöker. Men räknas det som anti om man bara ser till sig själv men skiter i andra?

Jag skulle behöva alexandra här just nu, hon skulle säga att det inte gjorde något, så länge jag visste vad jag själv tyckte om det hela. Hon skulle få mig att må bättre över detta. Det skulle inte kännas fel om hon bara var här och talade om att det inte gjorde någonting.

-Men egentligen, mest av allt, så skulle jag behöva sis. Jag tror inte att hon skulle säga något av det jag egentligen ville höra. Jag tror inte att hon skulle sopa nåt under mattan. Men jag tror starkt på att hon skulle ha rätt. Det skulle hon. Hon skulle veta vad jag borde göra. Men vad jag borde göra och vad jag kommer göra, kanske inte blir samma sak? Jag har ingen aning, och jag orkar inte tänka på det just nu iallafall. Jag saknar min storasyster. HON ÄR BÄST! <3

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2008-10-13 23:52:31

Låter som du har lika mycket funderingar som jag men inga svar =/ <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-14 21:59:10

Så länge du inte rör eller smakar skiten eller är inblandad på något vis så låt dom hållas på men var inte med när dom gör det. Den dagen du rör de hämtar jag hem dig. Du kan inte förändra dom hur mycket du än vill, det är bara dom själv. Men vill dom ? Om inte så kommer du tyvärr bara se dom gå ner sig, frågan är om DU vill vara med på det ? ILU

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela