lindatormanen

Dum Spiro Spero

Söndag 21:21

Publicerad 2008-10-19 20:21:42 i Allmänt

Upptäckte nyss att mina cigg nästan var slut, så det vart att springa till kiosken. Kom dit 5 minutar innan  det stängde, men jag hann ju iallafall få mina marlbro light :) Tänk om jag hade kommit försent? Hemska tanke.. Men jag klarade det :)

På fredag kommer pappi och hämtar mig sen ska vi till Haapajärvi :) Lillebror kommer också :) Mysigt, jag saknar dom jättemycket <3 Så blir det en hel helg med dom och massa andra släktingar hemma hos farmor :) Sen antagligen sova i Järvelä på söndagen och sen tillbaka till Åbo på måndagen :) Mys, mys :)

Har bokat biljetten hem också :) Lite väl tidigt att boka hemresan till jul redan nu kanske, men vafan då är det ju gjort.
Ska tillbringa julaftonsmorgon på en båtjävel, men det är smällar man får ta. Eftersom att jag får vara hemma tills efter nyår så tänker jag inte klaga.

Nu ska jag nog koka lite te och ta mig en cigg :)
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela