lindatormanen

Dum Spiro Spero

måndag..

Publicerad 2008-10-20 15:20:09 i Allmänt

Vaknade kvart över 12 idag, suck, förstår inte varför jag aldrig vaknar av alarmet. Måste nog köpa mig en riktig väckarklocka. Det var bara att klä på sig och kila iväg för att hämta Rasmus på lekis. Hinner ingenting på förmiddagarna när jag bara sover.

Men nu ska jag kila iväg till finskakursen, idag får jag reda på hur det gick på provet förra veckan. Skulle helst av allt stanna hemma idag, vill verkligen inte veta hur det gick :/ Men, det är ju ingen ide att skjuta upp på lidandet för går jag inte dit idag så får jag ju ändå reda på resultat på onsdag, så det är väl lika bra att få det gjort.

Hej och tack för kaffet, jag är glad att vara här. Jag älskar fan att åka men jag hatar ett farväl <3

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2008-10-20 16:43:27

Finns ändå inget att göra på förmiddagar så man kan lika gärna sova =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Lämnat hålan för Finland och har äntligen hittat hem. Den åttonde i tredje, klockan tre minuter i åtta föddes världens vackraste lilla Lilja ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela